2010-08-27
18:02:39

Äntligen helg!

Dålig uppdatering här! Den här veckan har varit bra i skolan,träffat lite folk som man har snackat me:) idag hade vi våra första två lektioner,matte & engelska. Engelskan var ganska så kul och matten behöver jag inte säga något om för jag suger i matte:P Senare på dan skulle alla i årskurs 1 gå ner till Sjövallen och ha sammarbetsövningar,va väll rätt okej. Efter de gick jag,carro,gisela och saga upp till bussarna, och sedan när den kommer en buss så var vi tvugna att springa för att hinna ikapp den! Gisela sprang brevid bussen men busschauffören körde bara förbi!!gubbe-.- i bussen pratade jag med carro en hel del,var länge sen jag gjorde de så de va kul:) råkade skrämma henne när hon pratade i telefon när jag fråga om busstidtabellen,hehe:P sedan blev det till att vänta i en halvtimme i mellerud för att kunna åka med en buss hem. På bussen träffa jag johanna och det var skitkul!!satt och pratade om skolan och en massa:) Nu ska jag strax käka en god köttfärspaj med sallad och sedan blir det att slänga sig i soffan och kolla på nån bra film;) ha en bra helg! Kram Julia

Postat av: carro

haha ja, jag blev skit rädd xD

2010-08-27 | 18:30:47
URL: http://carzzo.blogg.se/
Postat av: Julia

en aning kanske hehe xD

2010-08-27 | 20:38:10

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: