2010-08-31
19:53:59

Läxor

Tjabba tjena hallå!! igår var dagen riktigt lång,går ju alltid upp kvart i 6 på morgonen och jag slutade klockan halv 5 och sen blev det till att vänta ungefär 45 minuter i vänersborg och ytterligare 30 minuter i mellerud innan jag kunde åka hem,så jag var hemma klockan kvart i 7 -.- köpte iallafall en glass i vänersborg så jag slapp att vara hungrig;) idag var dagen ungefär lika lång men mamma och pappa var i vänersborg idag så jag åkte med dom hem istället för med bussen:)passade även på att köpa skrivböcker inne på Bokia för jag hade bara två stycken och jag behövde 5 till så jag passade på;) Har även redan fått en massa läxor men några av dom är mest bara småläxor, men det ju inte så kul att gå typ i skolan en hel dag och när man kommer hem så måste man läsa ännu mer:P men jaja så är det. Nu ska jag gå ner och lägga mig i soffan och se på Fångarna på fortet=) och senare ska jag slänga mig i sängen med en varmvatten flaska och stensova;) Natti natti så länge! Kram Julia


Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: