2010-08-07
20:49:19

Överby

idag har jag varit en sväng på överby och handlat lite. Tyvärr så är det redan dags för att köpa skolgrejor,så jag köpte mig lite pennor och sudd och sådant som kan behövas:Pmen det ska allt bli kul att börja igen,kul med en ny skola iallafall:) hade egentligen tänkt att köpa nya gympakläder idag, men som vanligt när jag letar efter något jag behöver så finns det inte -.- får väll åka en sväng igen till överby innan skolan börjar. Nu ska jag se färdigt på ganska ny film som jag började titta på igår, den heter The Runaways och den handlar om några tjejer som startar ett rockband på typ 1970-talet,den verkar bra hitills tycker jag:) ett plus är att Kristen Stewart, Dakota Fanning och Nikki Reed från New Moon är med i filmen hehe;) Kram Julia


Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: