2010-08-28
14:26:27

Regnig lördag

Dagen började med att mamma skulle klippa farmor så jag följde med upp en sväng. När jag var där mumsade vi på jättegoda våfflor som farmor hade gräddat,äter typ aldrig våfflor så de var riktigt gott;) Just nu är jag ensam hemma för mamma & pappa är på bloms,så jag kanske drar en film,madgaskar 2 hade jag tänkt mig:) Senare ska jag för första gången testa mig på att göra pannacotta, alla säger ju att det är så gott och fantastikt så jag får väll också försöka mig på de=) hittade ett normalt recept på det i Vår Kokbok,för annars har jag bara hittat massa konstiga recept med typ citronsmak och sånt där:S orginalet ska det va!hehe. Kanske lägger ut en bild på pannacottan senare(om den blir bra då vill att säga:P). Ikväll får jag se vad jag gör, ska nog iallafall se på Bröllopsfotografen,för den går väll på tv ikväll tror jag. Hade gött!! Kram Julia
Postat av: carro

Lycka till med pannacottan nu då ;)

2010-08-28 | 14:45:24
URL: http://carzzo.blogg.se/
Postat av: Julia

den blev faktiskt jäätebra!du ska får receptet;)

2010-08-29 | 16:45:54

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: