2010-08-29
16:33:09

Söndag

Sitter här och är ganska så trött för jag gick upp kvart över 5 i morse. Min farbror ska nämligen ut och resa idag, och pappa skulle skjutsa honom ner till vänersborg så jag och mamma följde me:) Efter att han hade åkt iväg ville jag åka en sväng till Överby men det öppnade inte förens klockan 11 så vi åkte till Ica Maxi först och gick typ där inne i 45 min för att tiden skulle gå,hehe efter de gick vi typ lika länge inne i Coop forum:P Hittade inget speciellt på Överby,bara en film. Just de, igår gjorde jag ju pannacotta och den blev jättegod! godare en va jag hade trott faktiskt hehe:P la ju aldrig in någon bild igår på den så jag gör de idag istället;) Imorn är det redan skola igen så det blir att lägga sig tidigt ikväll! Kram Julia

Postat av: carro

Den ser riktigt go ut ;)

Vi hörs imorrn :)

2010-08-29 | 21:22:19
URL: http://carzzo.blogg.se/

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: