2010-08-19
15:35:22

Torsdag

Nu har det varit dålig uppdatering för mig! idag har jag varit ensam hemma ett tag så jag spelade lite gitarr som jag inte har gjort på ett tag,försökte lära mig låten Fifteen av Taylor Swift och det gick faktiskt ganska bra:) var en sväng till mellerud också,ville gärna åka förbi skolan och se ifall det var nån där jag kände igen,kändes konstigt att se en massa folk där när jag själv inte går där längre.Men på måndag börjar min skola,är gött nervös kan jag ju säga!! har ju inte fått mitt busskort än så pappa får skjutsa ner mig första dan, kommer och tänka nervösa skräcktankar hela vägen i bilen:P Måste även börja att lägga sig tidigt den här vecka också så att man kommer upp på morgonen på måndag-.- Nu blir det snart att käka tacos och ikväll blir det att fortsätta se på filmen Shanghai nights,skit rolig film;)Kran Julia


Gammal bild på johanna och mig när vi var små hehe:)

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: