2010-12-06
08:58:26

6 December

Godemorgon! Förlåt för att jag inte har uppdaterat de senaste dagarna, har nämligen haft en såndär läx-& provperiod,( hae jag fortfarande) kanske inte blir så mycket uppdatering denna veckan heller men jag gör ett när jag har tid;) Iallafall, igår bakade jag peppparkakor med min moder och fader,Frasse ville inte vara med. (Eller rättare sagt,han låg och sov i badrummet) Endel pepparkakor blev jättefina och vissa blev rätt tjocka:P Men goa va dom iallafall:) Var även en sväng på överby i lördags för att köpa lite juklappar:) Är inte riktigt klar än men några fick jag allt köpt;) Erik Saade var även där(och miljontals tjejor) och när han skulle börja sjunga kom plötsligt en lätt huvudvärk och jag var tvungen att gå där ifrån:P Idag är det ju Sankt Nikolaus-dagen, kanske inte är så många som känner till den dagen men då ska man iallfall ställa en stövel i fönstret och dagen efter ska det ligga godis i den=)rätt mysigt:) Nepp, nu måste jag börja öva inför geografi-provet lite:P Ha det gött! Kram Julia


Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: