2010-12-08
12:39:59

Hatar håltimmar!

Hejsan svejsan! Idag har jag inte gjort så mycket, datakunskap, gympa & svenska är de ämnen jag har haft hittills:P Svenskan slutade tjugo över 12 och nu har jag en LÅÅÅÅNG håltimme ända tills fem över 3 då jag har tyska-.- Hatar verkligen håltimmar! Och imorn åker jag hela vägen till skolan för en lektion som bara håller på i en kvart,meningslöst! Såg även att min gamla skola är här och besöker gymnasiet:P kändes gött konstigt att se alla mina gamla lärare här:P Fick även nyss reda på att min klass ska åka till Göteborg nästa fredag och gå på Universeum:D Ska bli jättekul tycker jag;) har inte varit där sen jag typ gick i 4:an! Nepp nu ska jag dra.Ha det gött! Kram Julia


Djur ifrån Universeum




Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: