2010-12-12
16:43:17

Lussekatter=)

Hejsan! Har nyss övat lite på samhälls-provet jag ska ha på torsdag, det är rätt mycket att öva men det får gå;) Håller även på och kollar igenom min önskelista inför jul, fast jag vet redan lite grejor jag vill ha:) Snart ska vi även baka lussekatter, är ju Lucia imorn så man måste ju vara förberedd;) Jag och min klass ska faktiskt kolla på när esteterna lussar imorn, ska blir riktigt kul:) Är ju tredje advent idag också, nu är det verkligen inte långt kvar till jul,längtar:D Ska åka till Överby till helgen och handla klart de sista julklapparna;) Igår var jag och Johanna hemma hos Jennie och hade lite tjejkväll! Käkade tacos, godis och spelade Wii:) hade jättekul och skrattade en hel del kan jag ju bara säga;) Nu måste jag öva vidare på läxorna. Ha det gött! Kram Julia



Postat av: carro

Saknar er allihopa :( <3

2010-12-12 | 22:25:26
URL: http://carzzo.blogg.se/

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: