2010-12-16
16:42:37

Prov

Tjena mors! Ett litet kort inlägg över dagen. Dagen började med att jag drog till skolan för att ha ett samhällsprov. Det var meningen att jag skulle ha samhällsprovet kl. kvart över 12 och matte kl. halv 11, jag kom till skolan halv 9 för jag tänkte att jag lika gärna kunde öva på provet i skolan,men.......såklart är ju lärare "jättebra" på att planera sina lektioner, så det visade sig att vi hade nån matte! Gött på ett sett men då hade jag ju kunnat åka senare till skolan istället för att sitta där i 10000 timmar-.- samhällsprovet gick väll rätt bra förövrigt, hoppas på ett VG. Nu sitter jag och försöker föra över lite nya låtar till i-poden för jag ska ju åka till Universeum med klassen imorn så det kan ju vara kul med lite ny låtar;) Nepp nu blir det dags att öva inför nästa läxa,No:P Ha det gött! Kram Julia


Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: