2010-12-20
09:10:17

Sista skolveckan;)

Heeej allihopa! När jag vaknade imorse vräkte snön bara ner-.- men jag gick till bussen ändå ifall den skulle komma. Väll där står jag och väntar i nästan en kvart och hoppas att den inte ska komma,men.....såklart så kommer den ändå:P det hoppa inte på en enda människa på bussen på väg till Vänersborg, men vid resecentrum hoppade Carro på bussen och då märkte vi att vi var dom enda i hela bussenxD jaja, hoppas att vissa lektioner är inställda idag iallafall så att man kommer hem lite  tidigare;) Igår läste jag läxor och julstädade hela dagen,inte direkt kul men skönt att varaklar med läxorna iallafall:) Var det nån som såg Robinson-finalen i helgen förresten?! Jag har följt det lite grann när jag har hunnit och jag tyckte det var jättebra att Erik vann! hejade på han hela tiden;) Nepp nu ska jag öva vidare på No-läxan, får se ifall det kommer några ifrån klassen snart så man slipper vara helt ensam:P Ha det gött! Kram Julia


Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: