2010-12-01
14:14:32

Skridskoåkining:)

Hejsan svejsan! Är just nu i skolan och väntar på att sista lektionen ska börja. Sen blir det att åka hem och öva jättemycket för matte-provet imorgon-.- kommer gå jättedåligt! Idag åkte vi skridskor på gympan,jättekul;D åkte inne i Vänersborgs arena. Testade på att skjuta lite med en klubba och en bandyboll,rätt kul=) Är ju jättekallt ute idag!! Trodde jag skulle frysa ihjäl idag! Älskar snö hatar iskyla! Har förresten även köpt min första julkapp i helgen till mamma & pappa, älskar att köpa julklappar:) Nu ska jag dra. Ha det gött! Kram Julia

Postat av: carro

Nej jag var ju bedövad så det gjorde inte alls ont. Det var sen när bedövningen hade släppt som det gjorde ont ;)

2010-12-05 | 22:22:26
URL: http://carzzo.blogg.se/

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: