2010-07-06
18:07:45

Galna djur :P

Idag har jag inte gjort så mycket, var lite i mellerud och handla. Köpte min sista gardasil spruta som jag ska ta på torsdag,fy jag hatar sprutor=( när jag var i mellerud så hittade jag en Eclipse-tidning, köpte den direkt så klart:D det följde med en massa posters och dom ska genast upp på min vägg hehe ;) min katt frasse är värdens busigaste, igår tittade jag ut genom badrumsfönstret och ser att någonting rör sig inne i min kanin kalles bur,jag trodde typ att det var en räv eller något också tittar jag noggrannare och då tittar frasse ut som om inget speciellt har hänt!:P så jag ropade på mamma så hon fick springa in i inhägnden och försöka få ur frasse ur buren. Man kan ju tro att kaniner skulle bli rädda av en katt i inhängnaden, men nejdå, inte min kanin, det första han gör är att jaga frasse istället:P, min kanin som ändå är 6 år både tänka lite på sin ålder,hehe :P så både mamma och kalle jagade frasse, herregud tur att ingen såg detta:P nepp nu ska jag inte tjöta mer, ska nog gå ner och läsa en ny vampyrbok som heter "en vampyrs bekännelse"  Kram Julia

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: