2010-07-03
19:51:29

Kanalyran

Idag var det kanalyran i mellerud, kollade lite på kanalyreidolen och sedan lite på Magnus karlsson,det var så himla varmt så det gick nästan inte att stå still var nog typ 30 grader. Träffade Johanna också så jag stod och snacka lite me henne en stund:) Efter det gick vi och käka på thairestaurangen, har typ nästan inte käkat thaimat någon gång så jag tyckte det var kul och testa,men det visade sig inte vara så gott som jag hade trott så jag gick och köpte mig en korv med bröd istället :P Senare åkte vi ner till sundserud och bada,eller jag tänkte bada men det visade sig vara för kallt i vattnet så jag nöjde mig med att bara bada fötterna:P Efter det åkte vi hem och bakade en super god rabarberpaj,mums:) Kram Julia

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: