2010-07-13
17:57:17

Överby

Skulle egentligen ha åkt till ursand och badat idag, men eftersom det åska och regna igår blev det att åka till överby och shoppa lite istället,men det gjorde inte mig något:P jag hittade en snygg t-shirt och efter att ha letat i massa affärer hittar jag äntligen ett par jeansshorts, jag har typ velat ha ett par hela sommaren men aldrig hittat ett par snygga:) och i söndags skickade jag efter en dvd-box med BBC:s serie av Robin Hood, har längtat jättelänge på att få den, men så klart när jag fick den så hade asken en spricka så ska skicka tillbaka den så en ny kommer väll inte föräns nästa vecka -.- så jag var jättesur,men i trollhättan när jag var inne på ica maxi gick jag till media avdelningen och när jag gick fram så hittar jag den nya filmen med Alice i underlandet:D så jag köpte den:) så nu är jag glad igen:P Nu ska jag göra pizzamackor och kanske se lite på Alice i underlandet och ikväll blir det nog att se på Sagan om ringen;) Kram Julia


Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: