2010-11-05
18:03:20

Fredagsmys!

Hejsan svejsan! Nu är det inte många dagar kvar på lovet tyvärr men får försöka har så roligt som möjligt nu de sista dagarna;) i onsdags var ju Johanna här och vi hade det jättekul:) Käkade lite tacos och massa godis, såg på skräckfilm också och jag kan ju bara säga att jag nästan inte kunde sova den kvällen:P så vi lugnade ned oss med att se  på den nya Klara-filmen! En film med hästar va precis vad jag behövde efter en så hemsk film:P Idag har jag inte gjort så mycket, jag käkade kyckling med nudlar och wockade grönsaker förrut som smakade jättemumsigt;) Såg även på filmen The Wedding Crashers! Rekomenderar den filmen;) Owen Wilson var ju med i den filmen så var såklart tvungen och se den:) Nu ska jag gå ner och käka macka och senare blir det att se The Legend Of The Seeker;) Ha det gött! Kram Julia


Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: