2010-11-22
09:15:28

Godemorgon!

Hejsan svejsan! Måndag igen då:P men den här veckan blir lite kortare eftersom jag är ledig på fredag!gött;) Ska även klippa mig då men jag vet inte än hur  jag ska kilppa mig,kort eller behålla mitt långa? ja ja vi får se:) Igår var jag ute i skogen och letade efter en liten gran som Kalle kunde ha utanför sin inhängnad,hittade en liten fin gran=) efter att ha varit ute i snön gick jag in i värmen och käkade kanelbullar och cupcakes och tittade på Robinson;) Just nu sitter jag och lyssnar på Morgonpasset i P3 som är det roligaste radioprogrammet som finns,kan alrdig sluta skrattaxD rekomenderas! Fick nyss reda på mitt dataprov som jag hade förra veckan(som jag tyckte gick jättedåligt förövrigt) men det visade sig att jag hade fått VG! fick en jättechock för jag trodde verkligen att jag skulle få ett jättedåligt resultat men är jätteglad för mitt VG;D Nu ska jag lyssna vidare på P3. Ha det gött! Kram Julia


Lite smått galen kattxD


Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: