2010-11-10
19:15:41

Köpta biobiljetter ;D

Hejsan svejsan! Är nästan nyss hemkommen ifrån skolan, har varit en rätt lång dag idag. Har nyss käkat risgrynsgröt med varma mackor till,mums;) Idag när jag var i skolan så fick jag ett sms om att biljetterna till Harry Potter och Dödsrelikerna hade slöppts! Blev jätteglad!så på kommande rast så rusade jag till biblioteket för att kunna boka biljetter:D Fick rätt bra platser,näst längs bak på hörnet;) Så idag är det exakt en vecka kvar till Dödrelikerna har biopremiär=) Efter att jag hade tagit bussen till Mellerud  efter skolan var det meningen att jag skulle vänta på pappa i biblioteket,men såklart när jag kommer fram till biblioteket så står det STÄNGT!!! Jag hade ju inte direkt lust att gå i Mellerud i en timme när det snöar ute:Pmen som tur var kunde pappa sluta tidigare ifrån jobbet;) Måste dra nu, för jag ska göra läxor:P Ha det gött! Kram Julia


Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: