2010-11-07
15:21:46

Sista dagen på lovet:(

Hejsan hejsan! Kommer nyss in ifrån att varit ute och krattat löv i tre timmar-.- kan ju bara säga att jag hatar löv! Idag fyller pappa år så morgonen började med att vi käkade en god chokladtårta som jag och mamma hade bakat:) Igår var vi på kalas hemma hos farmor & farfar och där blev det att äta goda kakor och tårta;) har som sagt varit ute i trädgården hela dagen men för att hålla mig varm stod jag framför en eld som pappa hade tänt i någon behållare som han fick i födelsedagspresent:) Pratade lite med min syster Josse som bor i Manchester förrut:) det är ju inte så långt kvar tills jag ska åka dit!ska bli så himla roligt:D Snart ska pappa sätta igång att göra god potatisgratäng och fläskfilé;) Funderar på om jag ska börja se någon serie, tänkte börja se på Lost igen=) Ha det gött! Kram Julia


Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: