2010-11-20
20:42:59

Snö=)

Tjolahoppsan! Har ni sett var det snöar ute?!:D Älskar snö! snart kan man väll åka pulka;) Idag har jag varit med mamma, pappa och farmor på Ösköld-julmarknad,var rätt trevligt:) Sedan åkte vi till Mellerud och handlade lite.Gick in på konsum där dom har fårr någon "hyrafilmgrej" och eftersom det var helt nytt så kostade det bara tio kronor styck så det var klart man passade på;) har inte hyrt film på evigheter. Jag hyrde Prince of Persia och Wolfman:) har redan sett på Prince of Persia och tyckte den var bra:)så hoppas jag vågar se på Wolfman sen:P Nu ska jag gå ner och setta mig framför soffan med mamma & pappa och titta på dansbandskampen,som är mitt favorit programm( inte:P ) Ha det gött! Kram Julia

Min lille bebis i snön förra året♥


Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: