2010-11-25
14:45:35

Trött & hungrig

Hallojsan! Sitter just nu i en datasal efter att nyss lyssnat på en kost-föreläsning i 1 och 45 min:P var rätt intressant, man fick en frukt i pausen hahaxD Har även haft engelska idag men den lektionen gick rätt fort:) I början av veckan tänkte jag att det var rätt gött för att vi inte typ hade några läxor...men, på onsdag så strömmar det bara in nya grejor som ska görs! jag har politik-läxa, tyska, engelska-uppsats, geografi-prov, samhälls-prov och matte-prov-.- känner att det jag nämnde sist inte kommer gå så jättebra:P är sämst i matte! Idag blir det väll inte att göra så mycket,kanske börjar lite på tyska-läxan sen.Är ju Vampire Diaries på tv ikväll iallfall;D Är ju jättemycket snö ute ju men det passar ju bra nu när det är första Advent till helgen:) Ha det gött! Kram Julia

The Vampire Diaries


Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: