2010-11-09
19:14:38

Vi ser det snöar,vi ser det snöar trallallalla!

Tjena mors! Har just gjort lite politikläxa men nu är jag trött så nu ska gå ner och ta mig en varm dusch;) Det har ju typ snöat hela dagen idag! Älskar snö men inte när det blåser, snöar och regnar samtidigt som det gjorde i Vänersborg idag:P Uppåt Mellerud var det iallfall inte blötsnö:) Hade rätt låga skor idag så det bara ösa in snö i skorna-.- jag kände mig ju inte blöt eller så:P Träffade Carro på bussen på väg hem från skolan:) vi satt och snackade om hur olika bakverk som vi hade gjort hade misslyckats:P det kanske inte är sånt som man brukar prata om men det var jätteroligtxD Har haft tyska-prov i skolan idag,jag var jätte nervös innan men jag tyckte ändå det gick rätt bra;) Nu ska jag gå ner och göra mat till Kalle-kanin:) Ha det gött! Kram Julia

Förra årets snö;)

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: