2010-10-08
20:21:12

Freeedaaaag!!!:D

Tjena mors! Äntligen fredag,snacka om att jag har längat elle;) Idag har jag haft historiaprov:P aldrig kul med prov men jag tror att det gick ganska bra ändå:) Igår var jag och gjorde nytt pass efter som vi ska hälsa på min syster:) det var jättekul! kan aldrig hålla mig för skrattxD var ju jättetyst inne på polisstationen så det är klart att jag börjar skratta:P Men allt gick bra och fotot blev väll okej:P Nu ska jag lägga mig i sängen och se på Legend of the seeker;) Ikväll ska jag se en film som jag tror att min ena syster har rekomenderat till mig, den heter Kingdom of heaven:)verkar jättebra och ett litet plus är ju att Orlando Bloom är med i den;) Nu ska jag käka godis:) Ha det gött! Kram Julia




Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: