2010-10-02
14:51:58

Gött me helg;)

Hallojsan allihopa! Nu var det ett tag sen jag blogga men nu är jag tillbaka igen:) Nu går det ju typ nån förkylning överallt, och jag har varit jätteglad för jag blev aldrig sjuk......tills jag vaknade igår med ont i halsen-.- och idag har det blivit värre såklart:P Men för att bli lite gladare bestämmde jag mig för att baka en kladdkaka och den blev super duper god! tog även en liten promenad med mamma förrut,det märks verkligen att det har blivit höst för det är jättekallt ute,men jag älskar hösten! det är min favorit årstid:) Sen är det väll lika bra att sätta igång med läxorna, så att man inte sparar allting till sista dan,fast det brukar jag aldrig göra (host):P Ikväll blir det att käka pappas goda kycklingwok och se på nån bra film;) Ha det gött! Kram Julia

Som sagt, super god kladdkaka;)


Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: