2010-10-23
13:51:57

Grease = Bääääst!!

Hallojsan! Sitter här och äter lite mumsigt godis,marabou och geisha;) Var ju på Grease-musikalen igår och det var verkligen super duper BRAAAA!! Alla sjöng och dansade jättebra!! Det var även mycket humor! Många bra skådesålare bla. Sebastian Karlsson, Marie Serneholt, Sara Sommerfeld och Clabbe af Geijerstam:) Man fick tyvärr inte ta kort men annars skulle jag ha lagt ut massor av bilder! Musikalen började ungefär kvart i 8 och höll på ungefär 2 ½ timme så vi var hemma typ 12 på natten och då var mamma, pappa och jag jätte hungriga så vi gjorde oss varm choklad och några mackor och la oss framför soffan;) Alla somnade och vaknade i soffan typ halv 4 på morgonen och då var det nog dags att lägga sig:P Det var verkligen den bästa födelsedagspresenten någonsin! ville se den igen så fort jag hade sett klart den:P Idag blir det att öva inför No-prov,hatar prov-.- Pratade med min syster i Manchester här om dagen och hon sa att hon och Chris skulle åka bort över helgen,gissa var dom skulle åka....? Till Skottland! Man blir ju inte avundsjuk eller så:P Nepp, nu ska jag spela lite gitarr! Ha det gött! Kram Julia


Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: