2010-10-13
19:31:58

Hemstudiedag

Heejsan! idag har jag varit ledig ifrån skolan för att vi har haft hemstudiedag,riktigt gött! Kunde sova ut för en gång skull( inte för att jag brukar sova särskilt länge men det är gött att slippa gå upp på en bestämd tid iallafall;)) Har ju varit tvungen att göra lite läxor också så förrut gjorde jag tyska och dataläxan:P Har även varit i Mellerud idag och köpt mig en filmkamera;D har sparat till en rätt länge så nu hade jag råd att köpa en:) Folk brukar ju typ inte köpa filmkameror längre men jag tycker det är jättekul att ha något på film som man på senare år kan titta tillbaka till;) Nu ska jag gå ner och käka mig en macka och titta på Bonde söker fru,jag kanske även drar några avsnitt med Pang i bygget senare=) Ha det gött! Kram Julia

Nya filmkameran:)

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: