2010-10-28
11:23:00

Hungrig!

Godmorgon allihopa! Idag fick jag sovmorgon till klockan 7xD inte så länge kanske men vanligtvis går jag upp tjugo i 6 så det var gött att sova en timme längre för en gång skull:) När jag väl kommer hit till skolan så visar det sig att vi ska göra klart ett grupparbete (som min grupp redan är klar med) och dom som var klara var lediga -.- så nu sitter jag här och väntar på en föreläsning som börjar klockan kvart över 1 och den håller bara på i en halvtimme.....segt kommer till skolan för en lektion som bara håller på i en halvtimme-.- kommer hem tidigt idag iallafall så det är ju skönt! ska ta skolbussen hem idag och har jag tur kanske jag träffar några kompisar;) Nepp, nu ska jag snart gå och käka skollunch (alltså flingor) Ha det gött! Kram Julia

Dagens lunch:P

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: