2010-10-21
18:13:01

Hunneberg

Hejsan hoppsan! Jag vet att jag inte har uppdaterat på några dagar nu men jag har övat inför geografi-provet som jag ska har imorn:P Men iallafall, i söndags var jag med Johanna och vi gjorde lite allt möjligt,käkade bla.kanelbullar och snoddas;)Annars under veckan så har det inte hänt något speciellt förutom att jag då har övat inför provet på fredag:P Idag var jag och klassen i Hunneberg på Vargön, snacka om att jag frös! och ändå hade jag mössa, vantar, stickad tröja och långkalsonger:P Man gick först två promenader och sen fick man gå på älg-museet:P Är iallafall nyss hemkommen därifrån så nu ska jag bara sitta under täcket och värma mig:) träffade Johanna och Carro på bussen idag, skrattade hur mycket som helst hela vägen hem;D Kollade på en av filmerna jag fick låna av min syster Jessica här om dagen( I Robot) den var jättebra och den kan jag rekomendera! När jag kom hem efter skolan idag så låg det ett brev på bordet och jag kunde lista ut var det var, en tillkallelse från folktandvården -.- hatar tandläkarn! tycker det är jätte läskigt och det gör ont att ta kort;( jaja, imorn ska jag iallafall på Grease-musikalen! ska bli så himla kul:D Nepp, nu ska jag gå ner också käka! Ha det gött! Kram Julia

Carro, jag och Johanna;)



Postat av: carro

dom coola brudarna på bänken ;)

2010-10-22 | 09:48:09
Postat av: Julia

Japp,det är vi de!;)

2010-10-22 | 14:33:27

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: