2010-10-16
19:58:43

Lördagsutflykt;)

Hejsan svejsan! Idag har jag varit en sväng neråt Göteborg och hälsat på min äldsta syster Jessica:) Har varit en riktigt kul dag som både innehöll en promenad, äppelkaka och mangochatneykyckling:) blev sedan en lång tur hemmåt och vi kom inte hem förräns kvart i 7. Fick låna massa filmer av Jessica så nu får jag ha lite film-marathon nån dag här;) det var allt ifrån I, Robot till Shakespeare in love:) Det går förresten en jättebra film på tv ikväll som jag kan rekomendera,den heter Hide and seek,med skådespelarna Robert Deniro och Dakota Fanning:)Nu ska jag gå ner och göra mig en varm macka och lägga mig med täcket framför soffan och se nån av de nya filmerna;) Ha det gött! Kram Julia

Jag och Jessica:)

Postat av: Carro

Vill ha din tröja!!! :D

2010-10-22 | 09:46:35
Postat av: Julia

köpt i Smögen;)

2010-10-22 | 14:34:52

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: