2010-10-11
19:31:38

Segt me måndagar

Hejsan hoppsan! Nu är jag nyss hemkommen från en lång dag i skolan.Måndgar kommer jag alltid hem kvart i 7-.-men pappa kunde hämta mig idag så då slapp jag stå och vänta på bussen i kylan iallafall;) Just nu sitter jag och spelar lite gitarr och senare ska jag se på Top Model:) Har typ inga läxor den här veckan,bar några tyskaglosor tills imorn och dom kan jag redan;) Fick reda på mitt historia-prov som jag hade i fredags och på den första frågan fick jag MVG,på den andra fick jag VG och på den tredje också VG,så jag är jättenöjd! Fick VG+ för alla frågorna tillsammans=) Jag såg ju Toy Story 3 häromdan och den var jättebra tyckte jag!Trodde den inte skulle vara lika bra som den första och andra men det var den verkligen, den rekomenderas verkligen för alla dom som gillar Toy Story-serien;) Nu ska jag spela vidare på gitarren och kanske göra iordning några rostade mackor:) Ha det gött! Kram Julia

Här ser man ju lagom gosig och trött ut;)

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: