2010-10-15
18:10:20

Trummis

Hallååå! Gött me fredag!! Idag har det varit en dag med många lektioner men det har gått ganska snabbt ändå;) på musiken är vi indelade i tre olika band och jag spelar trummor i mitt,det gick faktist jättebra att spela trummor och alla andra som spela var också jättebra:) ska spela upp för dom andra grupperna nästa vecka;) har varit hemma i typ en timme nu och jag typ kasta mig på godiset när jag kom hem för att jag var så himla hungrig:P ska äta mammas goda köttfärssås snart så då kommer jag allt attt bli mätt=) Igår var jag iväg och hämtade passen som vi gjorde förra veckan, blev faktiskt jättenöjd! man fick se redan förra veckan hur man såg ut på fotot men då såg jag så sur men igår såg jag glad ut,haha:P Nu ska jag gå ner till mamma i köket för hon ska snart göra en inbakad fläta på mig så mitt hår kommer att bli lockigt och fint:) Ha det gött! Kram Julia

Ungefär så här såg jag ut idag under musik-lektionen:P 

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: