2010-09-25
17:22:18

Gött me godis!

Tjabba tjena! Nu är jag nyss hemkommen ifrån uddevalla,har nämligen varit en sväng på torp idag! Köpte mig en snygg väska som jag velat ha:) Kollade i lite andra affärer också men hittade ej något som jag ville ha. På vägen hem hoppade vi in på affären Hemmakväll! Måste ju ha lite gött nu när det är helg;) Jag har varit på ett riktigt babbelhumör idag! Jag har pratat konstant ända sedan vi åkte hemifrån imorse tills nu,hehe, mamma och pappa måste väll vara helt trötta i huvudet nu:P Har ju regnat hela dagen idag så det är ju ett perfekt filmväder( fast det är det ju ett perfekt filmväder varje dag tycker jag:P) ,vet bara inte riktigt vilken film jag ska se, nån som har något förslag?=) Ikväll går ju iallafall filmen Transformes, så det blir kanske att se den istället,har aldrig sett den förrut:) Nu ska jag gå och busa med buskatten Frasse! Ha de gött! Kram Julia

Nya väskan!


Jag och Frasse innan brottningsmatch;) Frasse vs Julia!



Här försöker då Frasse ta min älskade skatt,nämligen godisskålen....

....men jag lyckas så klart brotta undan honom med några avancerade brottningsknep;)


Men tillslut,efter en lång diskusion, betsämde vi oss för att dela på godiset:)

Postat av: carro

Hahaha go du är julia xD Frasse VS julia ;)

2010-09-26 | 19:14:15
URL: http://carzzo.blogg.se/
Postat av: Julia

haha xD du vet man måste ju visa vem som bestämmer:P

2010-09-26 | 21:07:14

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: