2010-09-05
20:12:09

Kantarellplockning

Halli hallo!! Idag har jag haft det riktigt mysigt! mamma,pappa och jag har nämligen varit och letat efter kantareller i skogen:) mamma hittade så klart en hel by full med kantareller nästan med en gång och pappa hittade också en del,men kort där på hittar jag också en liten,liten,pytteliten kantarell, stolt;) efter det satte vi oss och fika en stund,åt snoddasen som jag bakade igår;)mycket mysigare att fika utomhus en inne:) Nu har jag nyss tagit på mig pyjamasen så nu blir det till att gå ner i köket och göra iordning några mackor, kanske kokar mig lite havregrynsgröt också,blev faktiskt lite sugen på de nu:P Jag kanske drar några avsnitt på Svensson,svensson också;) Ett tidigt godnatt! Kram Julia

Stolt kantarellägare;)

 


Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: