2010-09-19
20:47:06

Söndagkväll

Hejsan! Idag har jag i stort sett inte gjort något speciellt. Följde med mamma & pappa när dom skulle iväg och rösta, och på vägen dit mötte vi farmor så vi tog en liten promenad tillsammans:) Sedan gick vi hem till farmor och hjälpte henne att plocka plommon och så fick vi saft och brownies;) När vi kom hem käkade jag även några bullar som Jessica hade med sig ifrån igår,mums!Har varit en riktigt gottegris den här veckan,hehe:P Har även läst lite på politiken som vi ska ha inför fortsättningen på debatten i skolan imorn,rätt kul=)Nu ska jag lägga mig i soffan och se på tv:)Kram Julia


Har redan köpt lite vintersaker;)

Postat av: carro

Gosig mössa och vantar + twilight t-shirt. Avvis :( ;) <3

2010-09-20 | 22:01:51
URL: http://carzzo.blogg.se/
Postat av: Julia

Japp det var rätt gosigt;)

2010-09-22 | 14:36:06

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: