2011-04-23
17:36:55

Glad Påsk!

Hejsvejs! Dagen började me att jag jag käkade en massa godis;) älskar påsk! Efter det så tog sig jag och päronen en tur till Mellerud och handlade in de sista påskgrejerna till maten. Så nu håller mamma & pappa på att laga lite påskmat:) Själv har jag sett de sista avsnitten på One Tree Hill säsong 7, trodde inte att dom skulle vara lika bra men de var de;) Har varit snäll och köpte lite extra god mat till Frasse (kostade bara 6 kr men det såg ut att vara lyxmat på paketet:P) men han är bara ute och ränner hela dagarna så han lär väll inte komma in på ett tag, trodde att kastrerade katter skulle vara inne hela dagarna-.- här om dagen var jag på Överby med mammi & pappi, köpte mig att par leopardfärgade ballerinaskor,jättesöta:) Nepp nu ska jag gå ne och käka godis;) Ha det gött! Kram Julia

 


Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: