2011-04-08
11:55:47

Håååltimme!

Hej på er! Vet att jag inte har skrivit på ett tag men nu ska jag försöka lägga in lite mer inlägg! Än så länge har dagen gått ganska snabbt, hade historia & matte förrut och såelade även lite gitarr me min musikgrupp:) Efter de så gick vi och käkade ugnspannkaka som smakade gör gött;) Just nu sitter jag i biblioteket och har håltimme till kl.13.25 :P lite segt men jag har lite skoluppgifter att göra. Har även bokat biobiljetter till Water for Elephants, så nästa vecka blir det biotajm;D När jag kommer hem blir det troligtvis att se lite på One Tree Hill och ikväll Vampire Diaries!! Funderar kanske på att baka något till helgen, kanske hemmagjorda snickers;) Ha det gött! Kram Julia

 


Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: