2011-04-20
12:00:15

Påskbrev!

Hejsan hoppsan! Sååå himla gött me påsklov;) Har typ inte gjort något än så länge, fast jag har snart ett matteprov som jag tyvärr måste öva på-.- varför är det bara jag som inte fattar matte:P jaja, har suttit målat hur många påskbrev som helst! Kände att jag änna började få kramp i handen nu så det fick bli att ta en liten paus:PNu är det ju inte långt kvar till påsk:) Så himla gött me allt godis;) Jag springer forfarande runt i huset och letar efter ägg som päronen har gömt och jag är lika stolt varenda gång jag har hittat ett ägg, hehe;) Jag tvingar även mamma & pappa att leta efter som jag har gömt till dom:P Ska även skicka något mumsigt till syrran, chris och lill micke:) Nepp nu ska ta och käka något, är lite hungrig:P Ha det gött! Kram Julia


Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: