2011-04-12
08:58:39

Trött!

Godemorgon! Sitter just nu i bilioteket och är super trött eftersom jag vaknade göt tidigt imorse-.- Igår gjorde jag inget speciellt, blev lite tyska och tog även promenad med mammi:) det är ju så himla varmt ute så snart behöver man ju inte ha någon jacka på sig! Fast idag är det mulet och regnar lite men hoppas det blir bättre väder imorn;) Jag berätta ju att jag bakade i lördags, när jag skulle ta ut en plåt me kakor så stod det en skål ivägen så jag hade tänkt att ställa den på spisen. Men innan jag gjorde så skulle jag bara känna så att spisen inte var varm, så klart var plattan på men det tänkte ju inte jag på så jag lägger ju handen rätt på plattan-.- gjorde svin ont! Som tur var fick jag inget brännsår iallafall.

 Förra året så började jag att sticka en liten jordgubbsmössa till lill micke och igår blev den äntligen klar! Fast mamma hjälpte mig lite men ändå! så idag ska den skickas iväg till Manchester;) Nu ska jag läsa lite tyska. Ha det gött! Kram Julia


Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: