2011-04-10
17:36:47

Varmt!

Tjena mors! Har nyss kommit efter att typ har varit ute hela dagen, är hur varmt som helst ute! Gick till och med utan jacka;) Gårdagen spenderades i Åmål med päronen, köpte ingenting men det var kul att bara komma ut lite:) I Åmål stötte vi på en som vi kände så vi fikade på ett mysigt café och sedan åkte vi hem till han ett litet tag och fikade en gång till:P När jag kom hem på kvällen så kände jag för att baka så jag satte igång att baka Oreos;) gör gott! Enligt receptet skulle det bli 20 kakor men jag gjorde dom lite mindre så det blev 38 stycken:P När jag skulle lägga på krämen på kakorna var jag helt slut! När jag hade gjort iordning en så tittade jag på kakorna och tänkte, "En gjord och nu 36 kakor kvar" -.- det tog nästan en timme:P Idag var jag en stund uppe hos farmor och käkade våfflor med sylt och grädde:) När jag kom hem var jag enstund i trädgården och "hjälpte" päronen lite;) Sedan tog jag och mamma oss en liten promenad. Nu har jag lite läxor att göra och snart ska jag käka lite mumsig pyttipanna;) Ha det gött! Kram Julia


Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: