2011-08-18
12:07:30

Godemorgon!

Hallojsan! Igår spenderades dagen på Överby! Köpte mig en jättesnygg tröja och en skjorta;) Blev även att knall bort till Bokia och köpa skolgrejor:P Köpte mig säkert tio skrivhäften för jag kommer ha rätt många ämnen i år-.- de i Mellerud börjar ju skolan idag men själv börjar jag inte förrens nästa vecka;)Sedan gick jag och päronen till Elgiganten, våran förra tv gick sönder för några veckor sedan när åskan slog ned så vi har titta på en pytte liten tv nu ett tag, men igår fick vi oss äntligen köpt en stor tv igen, göör gött;) Sedan blev det att åka iväg för att hämta den försenade födelsedags presenten....nämligen min älskade och efterlängtade gitarr!:D Den är så himla fin och den har en jättefin klang när man spelar på den så är super nöjd;) Nepp nu ska jag spela lite på gitarren:) Ha det gött! Kram Julia



Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: