2011-08-25
16:07:35

Skola

Hejsvejs! Började skolan i tisdags och allt funkar bara bra;) Min nya klass är uppdelad med kultur, ekonomi och språk så det är en riktigt blandad klass, men den är bra:) Slutar inte lika sent som förra året så det är skönt att komma hem lite tidigare;) Har varit krångel med mitt skåp i skolan, det är nån från förra året som har kvar sitt lås på mitt skåp så jag kommer inte in, och det verkar ju vara helt omöjligt att få tag på en vaktmästare! så jag har fått gå och kånka på väskan full med böcker hela dagen-.-suck! Hoppas det löser sig imorgon iallafall. Idag hade jag bara ett utvecklingssamtal och sedan drog jag hem, var hemma redan vi 11;) så nu har jag bara slappat en stund, tänkte gå ut och gå med mammi en sväng nu för att piggna till lite=) Ha det gött! Kram Julia

Kalle♥


 

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: