2011-08-21
13:20:32

Två dagar kvar

Hejsan svejsan! Blir ett litet kort inlägg! Nu i helgen har jag inte gjort något speciellt, en kompis till mamma från tyskland är här på besök och igår hade vi lite kalas här hemma eftersom jag hade fyllt år så det va trevligt;) mamma gjorde sin mumsiga äppelkaka och jag gjorde gaffelkakor:) Nu är det bara två dagar kvar tills skolan börjar-.- nedå, det ska allt bli lite kul att komma igång igen(om man skippar läxorna). Kollade in mitt nya schema igår och det ser mycket bättre ut än förra året;) förrutom att jag hade valt ensamble och det står inte med på schemat och jag hoppas verkligen det blir av för jag vill ju ha ha musik! Slutar även inte lika sent som förra året, göör gött! Nepp nu  ska jag gå och slappa så länge jag har sommarlov;) Ha det gött! Kram Julia

Postat av: carro

Grattis i efterskott :)

2011-08-21 | 23:35:49
URL: http://carzzo.blogg.se/
Postat av: Julia

Tack så mycket:)

2011-08-22 | 10:23:41

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: