2011-08-07
19:50:00

Våfflor

Go kväll! Idag har jag inte gjort något speciellt, dagen började ju me att det regna så det var ju inte dirket muntert. Men sedan ringde farmor och det blev det att åke upp till henne och käka mumsiga våfflor med grädde och sylt;)göör gott! När jag kom hem gjorde jag inget speciellt, blev bara att slappa framför soffan och titta på One Tree Hill:) I fredags åkte jag en sväng till Överby med päronen, köpte bland annat ett par göör snygga höstskor, nästan lite som kängor,jättefina iallafall:) Sedan på kvällen grillade vi lite och hade mysigt=) Imorn får jag se va det blir att hitta på, funderar kanske på att klippa mig, var ett tag sedan jag gjorde det sist nu! Nepp, nu blir det kanske att se lite på Glee;) Ha det gött! Kram Julia

Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: