2011-08-04
16:25:53

Värme!

Halli hallå! De senaste dagarna har det varit göör bra väder! Har varit nere vid sjön och solat & badat nästan varje dag:) Det har även varit varmt i vattnet så till och med jag har kunnat bada:P Var även nere vid sjön idag med päronen en stund. Igår spenderades dagen med Johanna och Jennie:) Vi var nere vid sjön hela dagen och sola & bada, göör gött;) Sedan på kvällen åkte vi ner till Mellerud och käka på det rätt nya stället Mir Bedo, var jättegött! Vi beställde pizza, sallad och Hamburgertallrik:)mumsigt! Senare drog vi hem till Jennie och kollade på Skilda Världar. Var jättelänge sen jag såg de sist, såg det typ när min syster var i min ålder:P Jättekul dag iallafall=) Nu ska jag gå ner och titta på Förnuft och Känsla;) Ha det gött! Kram Julia




Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: