2011-02-03
10:50:40

Hungrig!

Halli hallå! Har nyss haft ett no-prov som jag tyckte gick rätt så bra;) Så nu väntar jag på att matsalen ska öppna så man kan gå och käka lite lunch:) Sen har jag bara klassråd och sen är det slut för dagen;) gött med korta dagar! Men läxor väntar så klart på mig när jag kommer hem-.- Men imorn är det frdag iallafall och då kan man slapp lite grann, också är det ju Meldodifestivalen på lördag;D älskar detta program! Så då blir det mys och käka pappas goda hemmagjorda pizza:) Mamma vispar nog ihop lite "hemmagjord" chokladpudding;)MUMS! Hoppas Sverige får en bra låt i år som kan gå bra utomlands! synd att inte förra årets vinnarlåt gick bra,jag gillade den=(  jaja, nu ska jag dra och käka lite av den "underbara" skolmaten;) Ha det gött! Kram Julia


Sugen på cupcakes;)


Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: