2011-02-12
19:50:09

Melodifestivalen igen!

Go kväll allihopa! Känner mig rätt trött just efter att nyss ha jobbat med min uppsats i historia om medeltiden. Är rätt intressant men det är så himla mycket att skriva men snart är de klar iallafall:) Pappa ska snart börja med en sen middag som består av någon god gryta med fläskfilé men känner mig inte speciellt hungrig eftersom jag har suttit och mumsat på en stor godispåse från hemmakväll medans jag gjorde läxorna:P detta godiset var det meningen att jag skulle ha till Melodifestivalen ikväll men jag tänkte att det inte gjorde något ifall jag tog en godisbit, eller kanske två, eller tre och det slutade med att jag nästan åt upp alltihop, hehe;) Ser fram emot Melodifestivalen! Vi brukar har det så trevligt här hemma när vi sitter och tittar:) mamma brukar alltid vilja att vi ska sätta poäng mellan 1 till 12 om vilken låt vi tycker är bäst, hehe, så vi brukar har våran egen lilla röstning;) På måndag fyller min moster år så vi ska på ett litet kalas till henne imorn som jag hoppas blir kul:) Snart börjar melodifestivalen så nu får jag dra. Ha det gött! Kram Julia


Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: