2011-02-05
17:19:02

Melodifestivalen!

Hallå hallå! Idag är det Melodifestivalen och det ser jag fram emot väldigt mycket:) Pappa håller på och göra pizza så jag ska strax gå ner och hjälpa han;) Mamma har gjort chokladpudding så det ska vi mumsa på senare;) Har dock blivit sjuk så jag sitter här och har rätt ont ihalsen och jag låter som en kråka:P Känner att jag börjar bli lätt hängig och börjar få lite huvudvärk så jag kan ju bara hoppas på att jag inte håller på att få någon influensa-.- inte kul! särskilt inte när man har en uppsats som ska in imorn plus att jag har andra miljoner läxor! jaja, hoppas bara att det är en förkylning;) Nu ska jag nog dra ner och lägga mig i soffan och kanske se någon film, det var ju rätt länge sen jag såg på Twilight:) den måste man se med jämna mellanrum;) Ha det gött! Kram Julia

Bra med Melodifestivalen!


Dåligt att vara sjuk!


Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: