2011-02-19
14:09:53

"Semledagen"

Hallojsan allihopa! Idag började förmiddagen med att jag gick upp klockan halv 8 och kollade på fem avsnitt av One Tree Hill;) kollar alltid på någon serie när jag går upp tidigt, fast jag går ju jämt upp tidigt men ändå:P Tog en liten promenad med päronen förrut och snart ska vi äta semlor,mums! Vet inte ifall semledagen har varit än men här hos familjen Andersson äter vi semlor när vi känner för det och idag är en sådan dag;)hehe. Var så underbart när jag kom hem från skolan igår för att först och främst var det premiär av Vampire diaries på tv, och för det andra bakade jag gaffelkakor (som förresten blev jättegoda!) och så klart var det ju äntligen sportlov! efterlängat kan jag ju bara säga!;D Så nu ska jag bara slappa och ta det lugnt;) Håller på att göra iordning en pärm där jag kan sätta in massa gitarrlåtar, tror att den kommer bli superfin! ikväll blir det att titta på Melodifestivalen, hoppas det är bättre låtar den här veckan. Nu medans jag bloggar kan jag se att Frasse håller på att riva ner mina torkade rosor som hänger ovanför min spegel så jag måste nog dra iväg att försöka rädda mina stackars rosor:P Ha det gött! Kram Julia 

  


Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: