2011-02-11
20:19:27

Tillbaka igen!

Hejsan svejsan! Sorry för dålig uppdatering! Men i det senaste inlägget skrev jag att jag började bli sjuk och det blev jag natuligtvis också-.- feber och hostig som en kråka blev jag:P Har varit hemma de flesta dagarna ifrån skolan den här veckan men nu är jag bättre;) Hade ju sett fram emot Melodifestivalen så mycket men eftersom jag var sjuk så lyssnade jag bara på låtarna och sen somnade jag:P Men jag tyckte mycket om bidrag nummer två, det var någon kille som rappade iallafall:) kul med lite annorlunda! Idag har skolan varit rätt go, kollade på film på engelskan (Skruva den som Beckham) och efter de kollade vi på en rätt bra teater som några tjejer i trean på samhällsprogrammet hade gjort;) Hade trummförhör på musiken också som jag tyckte gick rätt bra;) Som ett nytt projekt på musiken fick vi dela in oss i egna grupper och välja vilken låt vi ville som vi skulle spela, vi valde I Don´t Want To Be från One Tree Hill så jag hoppas det blir bra=) Nu ska jag dra ner och lägga mig i soffan med päronen och se på tv. Ha det gött! Kram Julia

Frasse kan man hitta var som helst, antingen under täcket, under mattan eller varför inte i syrran gamla gympaväska;)


Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: