2011-01-21
11:39:31

I Skolan

Hej hej! Sitter just nu i skolan efter att ha nyss ätit risgrynsgröt som smakade helt okej. Hade även ett övningsprov inför nationella proven i engelska, gick väll sådär, var ju bara jag som satt kvar i klassrummet i slutet som man blev ju gött stressad:P jaja, det får gå som det går men det ju ändå bara ett övningsprov så jag får verkligen satsa allt sen när det är dags för de riktiga proven;) Senare är det dags för musik, som jag längtar starkt till:) vi har fått låten Breven från kolonien som vi ska göra om till våran egen verision, men det är svårt att bestämma sig till hur man ska göra den:P När jag kommer hem ska jag bara lägga mig i soffan och slappa, ska även titta på Legend of the Seeker senare ikväll;) Ha det gött! Kram Julia


Kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar: